احسان خواجه امیری نوش دارو
متن دلخواه شما
آهنگ حمید هیراد
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 21:52 | بازدید : 32 | نوشته ‌شده به دست حمید هیراد | ( نظرات )

متن آهنگ نوش دارو احسان خواجه امیری

مست و بی جان ای دیوانه

خوابت برده در میخانه ای دیوانه
بزن و برقص و بنوش دل من بی عقل

و هوش غم تو مگر کم شود از دوش
نفس من و جان من غم خوش پنهان من تو همه ی

درمان من ای من ای یار ای عشق
آن دم خوش سحر آن که میزند

به در کاش خود خود تو باشی
از شراب در بدن آنچه میرد

به من کاش خود خود تو باشی
کاش خود خود تو باشی

کاش خود خود تو باشی
بزن و برقص و بنوش دل من بی عقل و هوش

غم تو مگر کم شود از دوش
نفس من و جان من غم خوش پنهان

من تو همه ی درمان ای من
بزن و برقص و بنوش دل من بی عقل و هوش

غم تو مگر کم شود از دوش
نفس من و جان من غم خوش پنهان من تو همه ی

درمان من ای من ای یار ای عشق

منبع : ایرانی موزیک




:: برچسب‌ها: احسان خواجه امیری ,
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب